Smallville

Såg på sista avsnittet av Smallville där Clark eller rättare sagt Kal El blir den där superhjälten alla vi känner o älskar.
Tyckte det var tråkigt att serien tog slut för mig så kunde den har fortsatt i evigheter jag tröttnar aldrig på den kollar på den nästan varje gång den visas.
Men jag tycker den fick en värdig slut. Hade inte ändrat slutet alls förutom att jag önskade att Lana lang hade kommit tebax till slutet men tyvärr. Lex Luthor kom tebax eftersom hans far Lionel Luthor hade tagit de bästa delarna av alla kloner som Lex hade tillverkad o gjort det till en men han behövde ett hjärta o han försökte ta Tess hjärta men det gick inte o hon blev skjuten av Tess. Så the Darkness tog hans hjärta o la det i Lex i utbyte av Lionels kropp.
Men nu hoppas jag att de gör en annan serie om Superman.
Hela serien får en 6a av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0