No Strings Attached

Såg den filmen igår medans jag hade min rast på jobbet.
Det var en vanlig amerikanskt feelgood film som alltid slutar på det slutet som man redan räknar ut i typ början av filmen.
Det handlar om en kille som heter Adam som spelas av Ashton Kutcher och en tjej som heter Emma som spelas av Natalie Portman.
Emma och Adam har träffats slumpmässigt genom åren. Efter en vild natt hamnar de i säng med varandra. De ingår en pakt: ”No strings”, alltså ingen avundsjuka, inga förväntningar, inga bråk, inga blommor och inget bebisspråk. Det innebär att de kan göra vad de vill, när de vill, var de vill - förutsatt att de inte blir kära i varandra.
O som vanligt så blir en av de kär o i detta fallet är det Adam. Emma märker det o hon "dumpar" honom. Sen när hon är opå sin systers bröllop så mä'rker hon att hon älskar honom så hon försöker få tebax honom. jag behöver inte berätta mer om vad som händer för det är förutsägbar som sagt..
Men den är värd o titta på iaf.
jag ger den en svag 3a av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0