Street Fighter IV / Street Fighter The Legend Of Chun Li

Har nyss kollat  på filmen Street Fighter The Legend Of Chun Li den var helt  okej det som gjorde filmen mest sevärd var att Kristin Kreuk , hon som spelar Lana Lang i Smallville, var Chun Li. Det han dlar om när hon blir en fighter kan man säga.. M. Bison kommer hem till henne o hennes familj när hon är en liten flicka o kidnappar hennes pappa. Hon växer upp utan sin far o blir en väldigt duktig pianist, efter ett uppträdande så får hon ett mystikt present det är en scroll som hon ej förstår vad det betyder. Sen dör hennes mamma så då bestämmer hon sig för o söka upp nån som vet vad den betyder o hon uppmanar henne o åka till Bankok. jag ger filmen en svag men inte så svag 3. Tycker den var lite seg emellanåt. Men till alla Street Fighter fans så kommer ni vilja se den för både Bison, Vega o Balrog är med.


Så nu  till spelet Street Fighter IV den är väldig bra men spelar man i medium så kan vissa karaktärer vara jätte jobbiga o möta eftersom de ska hela tiden göra sina special attacker eller ta o kasta en hela tiden.
Om ni ska spela mot "datorn" se till att ha uppkopplingen avstängt  för annars hinner ni inte spela nått för andra lägger sig i o vill möta en hela tiden o det tyckte jag var lite störande. Men jag har ej spelat så möe än har blivit frustrerad när jag har mött karaktärer som kastar eller gör sina speciella attacker hela tiden så då tröttnar jag efter att  ha försökt  o  vinna över de typ 10 ggr så då stänger jag av men jag ska försöka ha lite mer tålamod så jag kan få nya gubbar..

Det var allt  för mig..
Fler film recentioner kommer framöver när jag har sett fler filmer..
Ha det  bra kramar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0