Andra Chansen/Helgen

I lördags så var det då dax för andra chansen i Norrköping.
Så vi dukade upp med lite tacos för vi trodde det skulle bli en underbar kväll men den kvällen blev förstörd av Carolina af Ugglas då hon på  nått konstigt sätt gick till final, o som om det inte var någ så gick Sofia Bengtsson till final med den usla Alla Alla.
Läste att enlingt läsarna på  Aftonbladet så är Carolina af Ugglas favorit o  vinna hela Melodifestivalen.
Vad kommer de i Ryssland tro om oss i sverige om vi skickar en falsksjungande brud med nattlinne o turkos stövlar.
Hoppas verklingen E.M.D. vinner finalen de har den bästa låten eller Sarah Down Finer eller Malena hon med pop operan.

Annars så har vi inte gjort  så mycket i helgen bara tagit det lungt  o så.
Igår så åkte vi till Bo Ohlsson med Nutte o hennes mamma o syster, det var längesen man var där.. de håller på  o  bygger om så allt  var inte där det brukade vara men jag hittade endå inget jag ville ha, men Nutte köpte lite saker till lägenheten o så.

Idag så ska jag köpa Street Fighter IV har längtatt som faan efter den så sen ska det spelas o jag kommer med en liten recention..
det var allt från mig till er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0